Dlaczego etykieta produktu jest tak ważna
Hej!
Na mojej stronie głównie recenzuje dla Was kosmetyki, ale czasem staram się przeplatać też innymi tematami. A dziś, chciałabym porozmawiać z Wami o czymś, co właśnie kosmetyków również dotyczy. I chodzi mi o etykietę i dlaczego ona jest taka ważna. Niby błahostka, bo przecież zależy nam głównie na działaniu danego produktu, ale chyba każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, że jednak nasz pierwszy kontakt z kosmetykiem, to właśnie spojrzenie na opakowanie i etykietę.
I jeśli chodzi właśnie o tę część opakowania produktu, to nie tylko chodzi o jej piękny widok, który nasz wzrok przyciągnie i nas zachwyci. To właśnie etykieta informuję nas o tym, czym jest dany produkt, jakie ma składniki aktywne, jakie ma działanie. To właśnie producent na tej etykiecie, musi zawrzeć wszystkie ważne informacje. I to wcale nie jest takie proste, ponieważ zbyt duża ilość tekstu na etykietce, też może powodować chaos. Dlatego dobry projektant graficzny, to klucz do sukcesu.
Kluczem do sukcesu, jest również odpowiedniej jakości druk takiej etykiety. I jest to na tyle ważne, ponieważ słaba etykieta może szybko się zniszczyć. Trwałość takich etykiet jest naprawdę ważna, w szczególności przy produktach, którę często lądują pod wodą - jak na przykład płyn do kąpieli. Jeżeli sami szukacie dobrej drukarni etykiet to warto zerknąć na
etykieta.info.pl, tu zadbają o to, by wydruk był w jak najlepszej jakości. Dodatkowo, nie musicie mieć projektu, na tej stronie pomogą Wam przelać to co tylko chcecie, na wasze etykiety. Tak więc wszystko załatwicie w jednym miejscu! Spełnią Wasze oczekiwania.
Wróćmy jeszcze na chwilkę do tego, dlaczego tak ważne są informacje na wydruky. Na etykiecie znajdziesz też termin przydatności do użycia – zarówno ten klasyczny (data ważności), jak i ten kosmetyczny, czyli ile miesięcy po otwarciu produkt nadaje się do stosowania. Symbol słoiczka z oznaczeniem „6M” czy „12M” to nie tylko formalność. To informacja, która realnie wpływa na bezpieczeństwo używania produktu. Dlatego tak ważna jest trwałość samej etykiety. Ona nie tylko ma pięknie prezentować się gdy kupujemy nasz produkt, ale także wtedy, kiedy ten produkt używamy. Nigdy nie wiadomo, kiedy zajdzie potrzeba, powrotu do tych informacji.
Warto też pamiętać, że etykieta to nie marketing. To tam producent musi podać konkretne dane – skład, sposób użycia, informacje o przechowywaniu, ostrzeżenia, kraj pochodzenia. Jasne, opakowanie może być śliczne i kuszące, ale to właśnie tył opakowania zdradzi Ci, czy produkt jest wart swojej ceny.
A jeśli chodzi o marketing to wiadomo. Wszystko gra tu swoją rolę w zależności od tego co to za produkt i do jakiej grupy docelowej ma trafić. Często bywa też tak, że dana marka ma określony szablon etykiet i łato jest rozpoznać markę już z daleka. Każdy kolor ma konkretne znaczenie, ale myślę, że to już temat na inny post.
Ciekawa jestem czy wy zwracacie uwagę na etykiety, czy są one dla Was ważne w produkcie? Dajcie znać.
----------
współpraca
Komentarze
Prześlij komentarz
Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.